קרב מגע בפתח תקווה

קרב מגע הינה אומנות לחימה אשר נוסדה ופותחה בישראל כחלק מהצורך העולה וגובר להגנה עצמית בכל מקום בו נמצאים.

ליצירת קשר עם גיא דאר

אומנות הלחימה של קרב מגע מגיעה גם לפתח תקווה

אחת מאומנויות הלחימה היותר נפוצות בארץ ואשר צברה תאוצה ופופולאריות בשנים האחרונות, היא ללא ספק קרב מגע, אומנות לחימה אשר משלבת ידע ומקצועיות מכמה אומנויות לחימה במקביל, מתוך מטרה להגיע למוכנות מקסימלית בשעת חירום על מנת לפעול להגנה עצמית ברמה הגבוהה ביותר אשר תמנע כל נזק גופני ונפשי.

קרב מגע בפתח תקווה

פונה לכל אחד ואחת ומציע דרך פעולה אשר תאפשר איכות חיים בטוחה ומוגנת יותר ממה שהיו רגילים לכך עד היום, בטח כאשר מדובר על המציאות הביטחונית המורכבת אשר מחייבת מצד אחד עירונית ומצד שני ידע מקצועי מתוך מטרה להגן על עצמך מפני תוקפים פוטנציאליים.

מתאים לכל גיל ולכל מגדר

אחד הנושאים אשר שמים עליהם דגש מרבי בכל הקשור לקרב מגע, הוא לחשוף את התחום בפני כולם ללא הבדל גיל ומגדר כלומר, ניתן להתחיל להתאמן בקרב מגע כבר החל מגיל 5 והלאה וכל עוד המצב הבריאותי מאפשר זאת. כמו כן, אין הבדל בין נשים וגברים וכולם מתאמנים ביחד מתוך מטרה אחת משותפת והיא לדעת להתמודד עם הסכנות שבחוץ ויש לא מעט כאלה אשר עלולות להופיע ולסכן את החיים ולא משנה אם מדובר בגברים, נשים או ילדים, כולם צריכים לדעת ולהתאמן על סיטואציות מסכנות חיים, ולדעת להגיב בהתאם, על מנת ליצור יתרון אל מול היריב שממול. 

עבודה על תרחישים ריאליסטיים

אחת המטרות של קרב מגע בפתח תקווה, היא לספק את הבסיס להתמקצעות באומנות הלחימה הפופולארית הזו ותוך כדי ההתקדמות באימונים, עובדים על תגובות לתרחישים שונים, העלולים להתרחש במציאות בכל יום ובכל שעה ועלולים לקרות לכל אחד ואחת. לצורך כך, נעשית עבודה יחד עם אביזרי לחימה שונים ומגוונים אשר מדמים סיטואציות שונות שיש להיות מוכנים ודרוכים אליהם ברמה מקסימלית ורק כך, ניתן יהיה להגיב בקור רוח וללא לחצים מיותרים, בזמן אמת. המטרה היא להתמקצע כמה שיותר בכל טכניקות הלחימה השונות שיש בקרב מגע, על מנת לתת את המענה הגבוה והעוצמתי ביותר אשר ירתיע את התוקף ויגן עליכם באופן מקסימלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תשטפו עם חברים

פייבוק
וואצאפ
דוא"ל

מאמרים נוספים

Krav Maga Maleh School

קרב מגע רעננה קרב מגע הינה אומנות לחימה אשר נוסדה ופותחה בישראל כחלק מהצורך העולה וגובר להגנה עצמית בכל מקום בו נמצאים. …

Krav Maga Maleh School

קרב מגע ראשון לציון קרב מגע הינה אומנות לחימה אשר נוסדה ופותחה בישראל כחלק מהצורך העולה וגובר להגנה עצמית בכל מקום בו …

Krav Maga Maleh School

קרב מגע בפתח תקווה קרב מגע הינה אומנות לחימה אשר נוסדה ופותחה בישראל כחלק מהצורך העולה וגובר להגנה עצמית בכל מקום בו …