קרב מגע ראשון לציון

קרב מגע הינה אומנות לחימה אשר נוסדה ופותחה בישראל כחלק מהצורך העולה וגובר להגנה עצמית בכל מקום בו נמצאים.

ליצירת קשר עם גיא דאר

אומנות הלחימה של קרב מגע מגיעה גם לראשון לציון

אחת מאומנויות הלחימה היותר נפוצות במדינת ישראל, היא ללא ספק קרב המגע אשר מאגד בתוכו מגוון טכניקות ותורות לחימה שונות וזאת מתוך מטרה להגיב באופן הטוב ביותר, לכל סיטואציית תקיפה אותה אתם עלולים לפגוש במקומות ובזמנים שונים. המטרה המרכזית היא להביא אתכם למוכנות מקסימלית ולשפר את מהירות התגובה הראשונית, על מנת לסכל באופן מידי את ניסיון התקיפה ולהביא לסיום האירוע, במינימום זמן ובמינימום פגיעה פיזית. לצורך כך, אנו מגיעים לשיעורי קרב מגע בפתח תקווה, קרב מגע ראשון לציון, קרב מגע בתל אביב ועוד איזורים במרכז הארץ, מכינים עבורכם תכנית אימונים ייחודית, אשר מלמדת סוגי לחימה שונים ברמת האימון הגבוהה והאיכותית ביותר, כך שללא ספק תהיו מוכנים לכל תרחיש ותדעו להגיב כנדרש. 

מדמים את המציאות במגרש האימונים

על מנת לדעת להגיב היטב לסיטואציות תקיפה שונות בהן אתם עלולים להיתקל בחיי היום יום, יש צורך לתרגל אותם כמה שיותר פעמים ולראות ולבחון כיצד ניתן לשפר את יכולות ההגנה, מתוך מטרה לסכל באופן המיטבי ביותר את ניסיון התקיפה ולהגן בצורה מושלמת על גופכם. בשיעורי קרב מגע בראשון לציון, תתאמנו להתגונן מול אמצעי תקיפה כגון סכינים, אלות, נשק חם ועוד מגוון אמצעי תקיפה, תוך ניצול החולשות בשימוש בכל אחד מאמצעים התקיפה. כמו כן, תכנית האימונים תכלול התמודדות מול סיטואציות אלימות של מאבקים גופניים, התמודדות מול אחיזות, חניקות ועוד סיטואציות שונות בהן יש להגיב בהתאם ולמנוע כל פגיעה פיזית אשר עלולה להתרחש בהיעדר האימון המתאים.

שיטת העבודה בקרב המגע היא מתרכזת בפרקטיות ופחות בידע תיאורטי כלומר, המטרה היא לדעת להתגונן ולפעול באופן הטוב ביותר כנגד האיומים השונים. לאורך כל האימון מתרגלים סיטואציות שונות על מנת לסכל כל ניסיונות תקיפה ולפגוע בתוקפים בנקודות אסטרטגיות, אשר ינטרלו אותם באופן מידי. הדגש העיקרי הוא על אימון אינטנסיבי על מנת להביא אתכם למוכנות מקסימלית לכל תגובה שתידרש מכם. העיקרון המנחה בקרב המגע, הוא דריכות כלומר, להיות דרוכים בכל מקום בו אתם נמצאים ולהימנע משאננות שכן התקיפות לרוב מגיעות מאחורה ולא מלפנים ולכן, עליהם להיות ערים לכל סיטואציה ולדעת להגיב אליה ברמה הגבוהה ביותר. 

מתאים לכל הגילאים

פעילות קרב מגע היא ללא ספק פעילות עשירה ואיכותית אשר מיועדת לכל הגילאים החל מגיל ילדים ועד לגיל מבוגרים. אימון הקרב מגע מותאם בצורה מלאה הן לגיל המתאמנים והן למינם ומאפשר אימון ברמה גבוהה מאוד, אשר ללא ספק יציב אותם בקדמת הבמה של ההגנה העצמית בישראל וימנע כל ניסיונות לפגיעה פיזית בהם. 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תשטפו עם חברים

פייבוק
וואצאפ
דוא"ל

מאמרים נוספים

Krav Maga Maleh School

קרב מגע רעננה קרב מגע הינה אומנות לחימה אשר נוסדה ופותחה בישראל כחלק מהצורך העולה וגובר להגנה עצמית בכל מקום בו נמצאים. …

Krav Maga Maleh School

קרב מגע ראשון לציון קרב מגע הינה אומנות לחימה אשר נוסדה ופותחה בישראל כחלק מהצורך העולה וגובר להגנה עצמית בכל מקום בו …

Krav Maga Maleh School

קרב מגע בפתח תקווה קרב מגע הינה אומנות לחימה אשר נוסדה ופותחה בישראל כחלק מהצורך העולה וגובר להגנה עצמית בכל מקום בו …