קרב מגע תל אביב

קרב מגע הינה אומנות לחימה אשר נוסדה ופותחה בישראל כחלק מהצורך העולה וגובר להגנה עצמית בכל מקום בו נמצאים.

ליצירת קשר עם גיא דאר

תורת הלחימה של קרב מגע מגיעה גם לתל אביב

 

מבוססת על שילוב של טכניקות ושיטות לחימה שונות אשר יש להשתמש בהן ולהתאימן לסיטואציות שונות שנקרות בדרך ומחייבות תגובה מהירה, לצורך הגנה עצמית ומניעת פגיעה. 

העיקרון המרכזי אשר עומד בבסיסו של קרב מגע תל אביב, הוא שלא מספיק להתמקצע רק בסוג אחד של אומנות לחימה שכן הדבר יוביל לכך, שההגנה העצמית לא תהיה ברמת הגנה מספקת והיו בה חורים וסדקים אשר עלולים להוביל לפגיעה פיזית ומכאן הצורך לאגד טכניקות רבות של לחימה על מנת לאפשר מוכנות מלאה לכל סוג של לחימה ותקיפה אפשרית ולספק את התגובה האפקטיבית ביותר אשר תוביל לכך שידכם תהיה על העליונה.

תרגול סיטואציות מציאותיות בקרב מגע בתל אביב

קרב מגע  גם באיזור תל אביב מתאים את שיטת האימון למציאות היומיומית בה אנו חיים תוך תרגול מקרי תקיפה אשר מתרחשים מידי יום ברחובות ישראל ושלגביהם יש להתכונן ולהתאמן היטב, על מנת לספק את התגובה ההולמת ביותר שתוביל לסיום האירוע באופן מבוקר וללא פגיעות מצד הנתקף. קרב מגע תל אביב הוא המקום שבו תלמדו לעבוד ולהתאמן באופן הפרקטי ביותר תוך שימוש במגוון הטכניקות להגנה עצמית להגעה לתוצאה המושלמת. בקרב מגע, תלמדו לעבוד בצורה מהירה ואפקטיבית תוך ניצול כל האפשרויות העומדות לפניכם והתמקדות בכל נקודות התורפה שהיריב מציג מולכם ופגיעה ישירה בהם, על מנת ליצור יתרון במיוחד כאשר מדובר על תוקף אשר גדול וחזק מכם.

אימונים אינטנסיביים

אימוני קרב מגע הינם אימונים אינטנסיביים מאוד וזאת במטרה לחזק את שרירי הגוף אשר יסייעו בהתמודדות מול התוקף שמולכם. כמו כן, המטרה באימון הקרב מגע, הוא להגיע למצב של נשימה לא סדירה אשר מדמה את המצב אותו תרגישו במקרה אמת ושבו תדרשו להילחם מול התוקף. במסגרת האימונים משתמשים בכלי לחימה מאולתרים אשר מדמים כלי נשק שונים בהם קיים סיכוי שתיתקלו ותידרשו להתמודד מולם באופן הטוב ביותר, על מנת להגן על עצמכם היטב. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תשטפו עם חברים

פייבוק
וואצאפ
דוא"ל

מאמרים נוספים

Krav Maga Maleh School

קרב מגע רעננה קרב מגע הינה אומנות לחימה אשר נוסדה ופותחה בישראל כחלק מהצורך העולה וגובר להגנה עצמית בכל מקום בו נמצאים. …

Krav Maga Maleh School

קרב מגע ראשון לציון קרב מגע הינה אומנות לחימה אשר נוסדה ופותחה בישראל כחלק מהצורך העולה וגובר להגנה עצמית בכל מקום בו …

Krav Maga Maleh School

קרב מגע בפתח תקווה קרב מגע הינה אומנות לחימה אשר נוסדה ופותחה בישראל כחלק מהצורך העולה וגובר להגנה עצמית בכל מקום בו …