קרב מגע רעננה

קרב מגע הינה אומנות לחימה אשר נוסדה ופותחה בישראל כחלק מהצורך העולה וגובר להגנה עצמית בכל מקום בו נמצאים.

ליצירת קשר עם גיא דאר

אחת מאומניות הלחימה הבולטות ביותר בשנים האחרונות, היא ללא ספק לחימת קרב מגע אשר תופסת תאוצה וממקמת את עצמה כאחת מאומנויות הלחימה הבולטות והמרכזיות ביותר הקיימות בישראל. מדובר בתורת לחימה אשר מאגדת בתוכה כמה שיטות לחימה כך שלמעשה כל אחד ואחת אשר לומדים קרב מגע, למעשה מתמקצעים בכמה תורות לחימה, כך שאפשרויות התגובה במקרה אמת, יהיו מגוונות ויהוו יתרון מוחלט על פני היריב ויסייעו לניצחון בלחימה. המטרה בקרב מגע, היא לשאוף ולדעת כמה שיותר טכניקות לחימה, להתמקצע ברמה הגבוהה ביותר ולהיות הכי טובים שאפשר, כך ששום דבר ושום פעולה של היריבים מולכם, לא תפתיע אתכם בזמן אמיתי ותדעו להפיק את המרב, מהיכולות שלכם ולהשפיע על הלחימה באופן הטוב ביותר.

התאמה מלאה למציאות הביטחונית בארץ

אחד המאפיינים הבולטים ביותר של קרב מגע רעננה, הוא בכך שהוא מתאים את עצמו למציאות הביטחונית אשר מתחוללת בארץ ומספקת את השיטות והכלים אשר יסייע לכם להתמודד עם סיטואציות ביטחוניות שיש לתת להן מענה מידי, אשר ימנע פגיעה פיזית בכך מצד התוקפים. קרב מגע, כשמו כן הוא, מתמקד מאוד בכל טכניקות חתירה למגע והבסת היריב וכל זאת באמצעות מגוון שיטות פעולה מומלצות אשר כל אחת מהן, ממוקדת במתן תגובה הולמת לכל סיטואציה אשר תקרה בדרככם בין אם תקיפה בסכין, אקדח, אלה וכדומה. לכל אחת מהסיטואציות הללו, ישנם מגוון רחב של טכניקות פעולה אפשריות אשר יובילו לכך, שידכם תהיה על העליונה ולא להיפך ותובילו להכרעה מהירה בלחימה.

אומנות לחימה שמתאימה לכולם

קרב מגע הינה אומנות לחימה אשר מתאימה לכל אחד ואחת ולכל הגילאים כך שניתן ללמוד קרב מגע החל מגיל ילדים ועד לגיל מבוגרים ולהתמקצע ברמה הגבוהה ביותר, על מנת לתת את המענה המהיר והאיכותי ביותר, בהתאם לסיטואציה בה תיתקלו. ככל שתיחשפו לקרב מגע בגילאים יותר צעירים, כך היכולות המקצועיות שלכם יהיו גבוהות יותר ותוכלו להגיב ברמה גבוהה יותר לכל ניסיון תקיפה. קרב מגע הינה אומנות לחימה מצילה חיים, היא תהיה שם בשבילכם בכל ניסיון תקיפה ופגיעה פיזית בכם ותסייע בקבלת ההחלטות המהירות והממוקדות ביותר, אשר יובילו למינימום פגיעה פיזית בכם ולמקסימום הרתעה והכרעה בקרב. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תשטפו עם חברים

פייבוק
וואצאפ
דוא"ל

מאמרים נוספים

Krav Maga Maleh School

קרב מגע רעננה קרב מגע הינה אומנות לחימה אשר נוסדה ופותחה בישראל כחלק מהצורך העולה וגובר להגנה עצמית בכל מקום בו נמצאים. …

Krav Maga Maleh School

קרב מגע ראשון לציון קרב מגע הינה אומנות לחימה אשר נוסדה ופותחה בישראל כחלק מהצורך העולה וגובר להגנה עצמית בכל מקום בו …

Krav Maga Maleh School

קרב מגע בפתח תקווה קרב מגע הינה אומנות לחימה אשר נוסדה ופותחה בישראל כחלק מהצורך העולה וגובר להגנה עצמית בכל מקום בו …