קרב מגע מלא לילדים

קרב מגע מלא לילדים

אצלנו תמצאו מסגרת אימון מקצועית לילדים שמשלבת אימונים מקצועיים לפי שכבות גיל כאשר בכל שכבת גיל, האימון בקרב מגע, מותאם לפי מקסימום יכולתו של אותו ילד  או ילדה. האימונים שמים דגש על בנית התשתית הגופנית לפי הגילאים, וכמובן קרב מגע מקצועי לילדים ועבודה עם מבחני דרגה בכל גיל. שיטת האימונים בקרב מגע לילדים הוכיחה את עצמה, כאימון אפקטיבי לחיי היום יום.

מאחורינו מאות של סיפורי הצלחה בתרומה משמעותית להמשך החיים לכל ילד או ילדה שעברו תחת ידינו, ילדים שמתאמנים בקרב מגע והגנה עצמית וילדים שמגיעים אלינו מכל אזור המרכז, תל אביב, רמת גן, בקעת אונו ובכלל גוש דן והסביבה. מי שמחפש קרב מגע מקצועי לילדים אנחנו בתחום עם מעל 35 שנות הדרכה של קרב מגע והגנה עצמית לילדים וילדות בגילאים שונים, בואו לראות יחס אישי ואימון מיוחד לילדים.

"לבנות את התשתית הגופנית והנפשית”
קרב מגע לילדים

חוגים צריכים להיות אימון מקצועי ולא בייביסיטר

כמעט כל יום אנחנו מקבלים פניות מהורים או ילדים שמבינים שהדרך הטובה ביותר להילחם באלימות היא הרתעה! הרתעה והגנה עצמית זה קרב מגע ! אנשים חלשים סובלים מאלימות, החל מהגן דרך תקופת בית הספר והתיכון ולעתים גם בבגרותם. אנחנו בקרב מגע מלא לא מחנכים לאלימות, אבל בהחלט נותנים כלים מהירים ויעילים להגנה עצמית ולהחזרת מלחמה כשצריך. מאחורינו אלפי סיפורי הצלחה של ילדים שהאימונים בקרב מגע נתנו להם בטחון עצמי ושינו את חייהם מקצה לקצה .
למה לצפות:

"קרב מגע מלא לילדים זו השיטה היחידה המומלצת ע”י משרד החינוך ללימוד הגנה עצמית בבתי הספר כחלק מתוכנית הלימודים!"

גלרייה

שאלות נפוצות

את רוב שיטות הלחימה ניתן לחלק לשלוש קבוצות עיקריות אומנויות לחימה ספורטיביות שהמטרה היא תחרות כמו גודו אגרוף טאיקוונדו ועוד.

הקבוצה השנייה מקצועות לחימה מסורתייםשנלמדו ויוצרו לפני מאות שנים ‏ואף אלפי שנים הרבה דברים השתנו מאז ועד היום הזמן המודרני מבחינת ההתקפות ואיומים במציאות.

יש מקומות שאנחנו מתחילים כבר מגילאי הגן ויש מקומות שאנחנו מתחילים מכיתה א׳ כאשר שכבת גיל הצעירה מקבלת נושא של הכנה גופנית מוטוריקה גסה ותנועה כחלק מהפעילות וכהכנה גופנית לשנים הבאות, לכן חשוב מאוד שהמדריך יהיה מנוסה בעבודה תקשורת  ותכנון  של אימון מתאים לגילאים אלו, ‏כמובן שכבר משכבות הגיל הצעיר הילדים מתחילים לקבל ביטחון עצמי וללמוד איך להימנע ולהגיב נכון כשצריך ‏קרב מגע מלא בניית תשתית גופנית וחיזוק הנפש ביטחון עצמי באימון אחד ומיוחד.

צרו קשר